Le Meridien Istanbul Etiler Otel’in Büyüleyici Havuzu: Eşsiz Bir Deneyim

Le Meridien Istanbul Etiler Otel'in Büyüleyici Havuzu: Eşsiz Bir Deneyim

Last Updated on 27 Temmuz 2024 by Turizm Günlüğü

Temmuz ayı İstanbul yandı bitti kül oldu. O kadar sıcakları yaşadık ki, hafta sonu değil evde olmak, şehirde suda bile olmak Afrika’yı aratmadı. Ama tabi hava çok sıcak, tatile gidip gidip geliyoruz deyip evde oturacak değiliz. Kendimizi İstanbul’daki Le Méridien Istanbul Etiler otelinin havuzuna atmaya karar verdik. Le Meridien Istanbul Etiler Otel’in Büyüleyici Havuzu: Eşsiz Bir Deneyim

Le Méridien Istanbul Etiler’de Kraliçeler Gibi Karşılama: Doğum Günü Şımartması ve Benzersiz Misafirperverlik

Le Meridien Istanbul Etiler Otel Açık Havuz

Le Méridien Istanbul Etiler’e girdiğiniz an, kendinizi ihtişamlı bir hayatın kollarına bırakıyorsunuz. Ben o gün kraliçe gibi hissettim e bir de doğum günü partim olduğundan, şımartılmaya doymadığım bir gün yaşadım. Otele girişimizde muhteşem bir koku ve serin bir rüzgar bizi karşıladı. Serinliğe vurgu yapıyorum, hava sıcak tabi ki otelin için soğuk olacak diyorsanız farklı otelleri deneyin derim. Turizmin beklentileri karşılamaması nedeniyle, misafirlerin hissedebileceği her türlü tasarruf tedbirini alan oteller siz şöyle bir durun, Le Méridien Istanbul Etiler’e bırakın tasarrufu, kendini özel hissetmek isteyenlerin mekanı. Çok tatlı bir karşılama hostesi bize son derece kibarca geliş amacımızı sordu. Amacı hesap sormak değil, yardımcı olmaktı. Ne yazık ki bazı otellerde karşılama ekipleri, sorgu ekiplerine dönüşebiliyor. Ardından lobi alanında soğuk kahvelerimiz ikram edildi.

Marriott Bonvoy ile Lüks ve Tasarruf: Üyelik Avantajları ve Şık Otel Deneyimi

Le Meridien Istanbul Etiler Otel

Harika bir karamelli cold brew kahveden söz ediyorum. Öylesine bir kahve değil yani. Marriot Bonvoy üyesi henüz olmadığımızı fark ettik. Hemen isimlerimizi kaydettirerek üye olduk. Marriott Bonvoy üyesi olduğumuzda art arda 3 gece veya üzeri konaklamalarımızda promosyon fiyatı üzerinden ek %5 indirim alacağımızı öğrendik. Üyelik ücretsiz ve sınırsız seyahat olanakları sunuyor. Marriot’un şık ve konforlu otellerinde kalıyoruz üstelik daha uygun fiyata. Muhteşem değil mi? Ücretsiz konaklamalar, uçuşlarımızda kullanacağımız puan kazanıyoruz, özel üye fiyatlarından yararlanıyoruz. Tabi ki bu fırsatı kaçırmamak için üye olduk. Lobi sanat galerisi gibi, tavandan sarkan estetik avizeler, duvarlardaki minimalist ve modern tablolar. Göz alıcı ama göz yormayan bir lobi katı dekorasyonu içimizi ferahlattı.

Le Meridien Istanbul Etiler Otel’in Havuzu, İstanbul’un Merkezinde Resort Hissi Yaşatıyor

Otel giriş alanında bulunan Cafe’nin enfes tatlılarına şöyle bir göz attık ama bir sonraki ziyaretimize sakladık, bugün havuza gidiyoruz. Bize kibar bir beyefendi eşlik etti ve havuz alanına giriş yaptık. Günü paylaşacağımız misafir kitlesi nezih, sessizlik ve sakinlik hakim. En çok müziklerine bayıldım desem az söylemiş olmam tam zevkime göre müzikler çalıyordu. Havuz başında yerimizi aldık ve kendimize bir kokteyl sipariş ettik. Barmenleri çok başarılı her birimiz farklı tatlar denedik, 10 puan veriyorum içkilerine.

İstanbul’un Tepelerinde Eşsiz Bir Deneyim: Le Méridien’de Kişiselleştirilmiş Servis ve Muhteşem Havuz Keyfi

Le Meridien Istanbul Etiler Otel

Yemeklere gelince, şefleri menüye sadık kalmak istemediğimiz birkaç ekleme çıkarmayı bizler için memnuniyetle yaptı bu jesti takdir edilesiydi. İstanbul manzarası eşliğinde açık hava havuz keyfimizi otelin yüksek katlarında yapmak bizim için harika bir deneyimdi. Havuzdayken minik pötiförler ikram edildi. Sanki her şey özel hissettirmek için hazırlanmış. Otelin Spa & Fitness Direktörü Eren Öztürk bey ile tanıştık. Naif ve misafirperver bir yaklaşım ile her misafir ile ilgileniyor kendisi. Memnuniyet yaratan bir deneyim yaşandığından emin olmak istiyor. Spa bölümü temiz, çalışanlar bence İstanbul’un en donanımlı ekipleri arasında yer alabilir. Eren bey’in titizliğinden anlıyoruz ki, ekip ve ekipman kalitesinden ödün vermiyor. Eğitime önem verdiğinden bahsetti bize, düzenli eğitimler ile güncel misafir beklentilerinin karşılandığı bir Spa deneyimi sunmak için özenle işinin hakkını fazlasıyla veriyor.

İstanbul’da Bir Cennet Köşesi: Le Méridien Istanbul Etiler Otel’in Lüks Havuzu ve Sunduğu Üst Düzey Hizmetler

Le Méridien Istanbul Etiler Otel
Le Méridien Istanbul Etiler Otel Spa

Le Méridien Istanbul Etiler Otelinin havuzu lüks ve üst düzey özellikler sunuyor. Tasarım ve estetik bir havuzda bir arada olunca, günümüzün nasıl geçtiğini anlamadık. Özenle hazırlanmış bir peyzaj ve iç mekan düzenlemesine sahip. Konforlu şezlonglar, havlu hizmeti, havuz başı bar ve yiyecek- içecek servisi, masaj hizmetleri, İstanbul’dayız ama sanki 5 yıldızlı…

Kısacası Le Méridien Etiler Istanbul Oteli Havuzu denildiğinde benim deneyimim ile özeti şöyle;

Le Meridien Istanbul Etiler Otel

1. Sıcak yaz günlerinde de serinletici ve ferahlatıcı bir deneyim sunuyor.

2. Yarı olimpik tertemiz havuzunda yüzerek günün yorgunluğunu atabilirsiniz.

3. Arkadaşlarınız ve aileniz ile keyifli vakit geçirmek için ideal bir ortama sahip.

5. Havuz başı sohbetleri ile sosyal etkileşim için fırsatlar yaratıyor. Yeni arkadaşlıklar kurduk, keyifli sohbetler gerçekleştirdik.

6. Havuz ve ıslak alanların profesyonel ekipler tarafından, düzenli olarak temizliği ve bakımı yapılıyor.

7. Bar ekipleri sürekli bir isteğimiz var mı diye sordular. Servis personeli aramak zorunda kalmadık.

Doğum günümü Le Méridien Istanbul Etiler otelinin havuzunda kutlamak harika bir fikirdi! Bu özel günü böyle keyifli bir ortamda geçirmiş olduğum için deneyimlerimi paylaşmak istedim.